News

Economic.bg става част от търговското портфолио на Нет Инфо

От 6-ти април икономическият портал Economic.bg станa интегрална част от търговското портфолио на Нет Инфо.

Нашите партньори, агенции и рекламодатели, ще могат да закупуват реклама в сайта, като ползват своите годишни условия. Схемата на заявяване на реклама ще бъде аналогична на прилаганата към другите сайтове в портфолиото – индексация на базови CPM, съгласно избраните опции за таргетиране по сайт, платформа други.

Economic.bg ще засили нашето покритие върху бизнес аудитория – собственици на компании, предприемачи, мениджъри и икономически специалисти. Каналът е подходящ за реклама на персонализирани финансови услуги, нови автомобили, луксозни и висок клас стоки и услуги. По-подробна презентация на сайта, очаквайте в началото на април.
Колегите от търговския екип на Нетинфо са на разположение да планират за Вас новия канал, както и да отговорят на вашите въпроси.


Зa Economic.bg

Икономическият портал Economic.bg представя най-актуалните икономически, бизнес, финансови, пазарни и политически новини от България и света, събрани на едно място. Сайтът е част от групата на  „Медия Икономика България” от юни 2015 г. и към началото на 2020 г. има над 60 000 среднодневни уникални посещения и над 2 000 000 месечно. Последователите във Facebook надвишават 240 000 души, а месечно актуалните новини на Economic.bg достигат до над 1 500 000 души в социалната мрежа.

Economic.bg има лоялна и ярко таргетирана аудитория в активна възраст между 21 и 59 години – активно работещи мениджъри, специалисти и независими предприемачи. Най-голям е делът на българските ни читатели, които са над 90% от общата аудитория. След тях се нареждат посетители от Великобритания, Германия, Испания, САЩ, Италия, Франция, Холандия, Австрия и др.

Освен най-актуалните новини Economic.bg предлага ежедневно на своите читатели интервюта и коментари от водещи икономисти, финансисти и хора от бизнеса. Със своите анализи Икономическият портал не само осведомява какво се случва, но и какъв е ефектът от събитията върху икономическия, социалния и политическия живот в България и по света.

Разработките имат за цел да разкриват детайли от стопанския и обществения живот на страната, които често остават скрити в огромния информационен поток.

Читателите са особено активни, изпращайки ни постоянно сигнали и информация, която иначе би останала скрита от широката аудитория. Постоянната обратна връзка се поддържа от седмичните ни анкети,  които поради голямата активност и брой на участниците, в голямата степен са представителни. Читателите имат възможността да изразят свободно своето мнение в коментари под статиите и постове във Facebook, задължително спазвайки добрия тон.

„Медия Икономика България“ е издател и на списание „Икономика“ – двуезично издание с 30-годишна история. Медийната група притежава ексклузивни права върху конкурса „Мистър и Мисис Икономика“, който се провежда от 1990 г.