Ох, на мама! и Дневникът на мама и татко в съвместен проект
Дневникът на мама и татко, заедно с Ох, на мама! стават част от атрактивно търговско предложение на Нетинфо, като ще предлагат комбинирана standard display реклама в двете специализирани платформи.
Двата уебсайта имат сходен подход – разработени са съвместно с лекари, специалисти и цели екипи от избрани болници-партньори.
Целта и на двете платформи е да организират на едно място качествено и достоверно съдържание, предоставено от специалисти и лекарски екипи, което да помогне на бъдещи и настоящи родители в отглеждане на децата.
Това, което свързва двата сайта е общата мисия и подход. Което ги отличава е собствените аудитории и различният път на развитие.
Как се представят двата сайта спрямо данните от Google Analytics 360 за март 2021 г.?
Дневен капацитет – 40 000 IMP, 25 000 потребителя (комбинирано desktop и mobile)
Формати и CPM – 970×250, 18 лв. | 300×600, 25 лв. | 300×250, 18 лв. Само два банера на страница, без indirect programmatic
Какви са рекламните възможности?
Възможно е изпълняването на Programmatic Direct Deals, Guaranteed и Preferred, с всички утвърдени DSP.
Разпределение – рекламните излъчвания се изпълняват комбинирано, на база актуалния трафик и с цел да се постигне гарантирания общ брой контакти.
И двата сайта предлагат съвместни материали, брандирано съдържание и специални проекти, разработени съвместно с рекламодателите.
Подробности можете да разгледате в презентацията на проекта или директно да се свържете с нас.