News

Ох, на мама! и Дневникът на мама и татко в съвместен проект

Дневникът на мама и татко, заедно с Ох, на мама! стават част от атрактивно търговско предложение на Нетинфо, като ще предлагат комбинирана standard display реклама в двете специализирани платформи.

Двата уебсайта имат сходен подход – разработени са съвместно с лекари, специалисти и цели екипи от избрани болници-партньори.

Целта и на двете платформи е да организират на едно място качествено и достоверно съдържание, предоставено от специалисти и лекарски екипи, което да помогне на бъдещи и настоящи родители в отглеждане на децата.

Това, което свързва двата сайта е общата мисия и подход. Което ги отличава е собствените аудитории и различният път на развитие.

Как се представят двата сайта спрямо данните от Google Analytics 360 за март 2021 г.?

Дневен капацитет – 40 000 IMP, 25 000 потребителя (комбинирано desktop и mobile)

Формати и CPM – 970×250, 18 лв. | 300×600, 25 лв. | 300×250, 18 лв. Само два банера на страница, без indirect programmatic

Какви са рекламните възможности?

Възможно е изпълняването на Programmatic Direct Deals, Guaranteed и Preferred, с всички утвърдени DSP.

Разпределение – рекламните излъчвания се изпълняват комбинирано, на база актуалния трафик и с цел да се постигне гарантирания общ брой контакти.

И двата сайта предлагат съвместни материали, брандирано съдържание и специални проекти, разработени съвместно с рекламодателите.

Подробности можете да разгледате в презентацията на проекта или директно да се свържете с нас.